
唉! 去WC做左個大, 就轉出去東澳古道.
又上路.
好在尚算飽. 其實已有N個quit 念頭
義工施捨左個飯糰比我. 太感動.

只得燒賣, 話要杯面去蓮姐到賣, 拎左自己的drop bag, 食左包紅豆沙 (原本帶上身, 無諗過會依家食) 呆坐左陣, 腦海中又強烈浮現quit. 對腳還是上去蓮姐度買左個熱朱古力. 慢慢試踱上樓梯. 接石屎路, 加速時感到心悶想嘔, 但又嘔唔出. 要坐底回.
這段時間見到 ELLEN (女三) 大圍同隊友, 稀稀疏疏的V參賽者, 個個都話無野食.
| 歡迎光臨 哈囉~強 (http://www.hellokeung.com/forum/) | Powered by Discuz! 5.0.0 |